søndag den 1. april 2012

Påskeklar





Så fik jeg hængt de sidste påskeæg op. Jeg har en svaghed for påskeæg, både dem af chokolade og de fine håndmalede æg. Efterhånden har jeg anskaffet mig en hel del. Det plejer også at være en årlig tradition, at male påskeæg sammen med børnene, så det når vi nok også en af dagene.



De fine håndmalede kinesiske æg har jeg købt for mange år siden.

Jeg har ogsæ nogle små kinesiske trææg med silkefor, der kan bruges til meget små påske gaver.

Kinesiske Cloisonné æg.

Ægene med Royal Copenhagen motiverne har deres faste plads i køkkenvinduet.

De skønne farvestrålende håndlavede indiske papmache æg er fra henholdsvis Brandts Indoor og Netto.

- og en russisk barbuska version...

Sidst men ikke mindst nogle af de hjemmelavede gør det selv æg.
God Påske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...