søndag den 19. juli 2015

Sykits med korssting


Jane Greenoff laver nogle fine sy kits med forskellige former for tællesyning, korssting, sammentrækssyning B osv. Jeg har bestilt et par af dem, overbevist om, at jeg nok ville ændre lidt på farverne, da jeg ikke er til pastelfarver. 


Men jeg blev glædeligt overrasket da jeg modtog kits’ne med posten, for farverne er meget smukkere i virkeligheden, end som på billederne på hjemmesiden. Så jeg kommer ikke til at ændre på farverne. Der medfølger nogle meget udførlige mønstre og syvejledninger – 12 sider – til det største af kits’ene.



Men hvis sommeren fortsætter på denne måde, skal jeg nok nå at få broderet de fleste.
De kan bestilles her:
https://www.thecrossstitchguild.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...