søndag den 18. oktober 2015

Genbrug af korssting



Jeg fandt et lille korsstings broderet billede med stedmorblomster i min lokale genbrugsforretning. Broderiet har jeg vasket og strøget, inden jeg syede det sammen med nogle hør rester, til en lille sypose. 


Efterfølgende har jeg broderet nogle af konturerne op og tilføjet ribber på bladene, med bagsting. Og blomsterne har fået støvdragere af spiralknuder.


- - O - -

I found a small cross-stitch embroidered image of pansies in my local charity store. Embroidery I washed and ironed before I sewed it together with some linen remnants to a small sewing bag. Then I embroidered some of the contours and added ribs on to the leaves, with back stitch. To the flowers I had been adding stamens with bullion knots.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...