søndag den 21. februar 2016

Fra lille pung til stor taske


Jeg er vild med farverne i det lille kit fra Platwerk, jeg købte sidst jeg var på messe, men jeg har ikke brug for flere små punge og etuier. 


Heldigvis var der garn nok i kittet, så jeg kunne ”up-graderet” det til en taske. Mønstret til tasken er inspireret af en af Platævrks andre tasker. Tasken er syet i uld og foret med hør.

Lukket / Closed

Åben / Open

 -- O --

I love the colours of the small kit from Platwerk, I bought some time ago, but I do not need any more small purses. Luckily there was enough yarn in the kit so I could "up-grade" it into a bag. The pattern for the bag is inspired by one of Platævrks other bags. The bag is made of wool and lined with linen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...